El Correlletres es va iniciar el 2017 i és un concurs d’escriptura ràpida. El relat és de contingut lliure, però els organitzadors proposen una paraula o motiu que s’ha d’incloure obligatòriament dins la història. La dificultat del concurs és el poc temps que es té per executar la proposta una vegada conegut el motiu de l’edició. En aquesta edició, el jurat comunicarà l’objecte escollit el 14 de març i els concursants disposaran de 48 h per lliurar les seves propostes.
Aquesta serà la setena edició del concurs d'escriptura ràpida que se celebra en línia i que forma part dels Premis Literaris de Cassà.
Totes aquelles persones que estiguin interessades a participar-hi es podran inscriure del 28 de febrer al 9 de març a través d’un formulari web.
Cada categoria compta amb un premi de 300€ i les obres guanyadores es publicaran, a més, a la revista Núvol.
El Correlletres de poesia és obert a persones de qualsevol edat, en canvi lac ategoria de narrativa és específica per a menors de 40 anys. Si es compleixen els requisits, es pot concursar en ambdues categories. El jurat estarà format per experts en el camp de la literatura, docents i escriptors. El jurat valorarà la reflexió, l’originalitat, les habilitats lingüístiques i la qualitat literària en funció de la premissa o element donat prèviament.